כתיבת תוכן שיווקי מתאים הוא אחד מעיקרי הצלחתו של אתר אינטרנט פרסומי.
תוכן פרסומי ממוקד המשתלב בצורה טובה עם עיצוב מתאים, הם אלו שיגרמו למבקרים באתר שלך להפוך מגולשים ללקוחות.
תוכן שיווקי הכתוב בצורה לא-מקצועית: רווי בשגיאות כתיב וניסוח, מבולבל ומבולגן, חסר פסקאות, סימני פיסוק וכותרות מתאימות, יביא לבלבול אצל הגולשים, כישלון בהעברת המסר של האתר ולאובדן לקוחות פוטנציאלי.
טקסט שיווקי פשוט וחסר ייחוד, כזה שלא מצליח להלהיב, לסקרן ולגרות את הגולש ובעיקר נכשל בהדגשת יתרונות העסק מוביל גם כן לאובדן לקוחות והכנסות.
כתיבה שיווקית המתעלמת מחוקי האופטימיזציה למנועי חיפוש תביא למיקום האתר שלך בדפים שוליים ובתוצאות חיפוש לא משמעותיות במנועי החיפוש הגדולים.
כתיבה שיווקית באינטרנט – על מה להקפיד?
כתיבה עסקית לאינטרנט חייבת לקיים ארבעה עקרונות עיקריים:
- טקסט שיווקי חייב ללכוד את תשומת ליבו של הגולש.
- תוכן פרסומי איכותי חייב להיות קצר, מתומצת וממוקד מבלי לאבד את המסר.
- קופירייטינג יעיל חייב גם להניע את הגולש לפעולה.
- תוכן שיווקי באינטרנט צריך להיות מותאם גם למנועי החיפוש השונים.
כתיבה שיווקית נכונה היא תוצאה של שילוב ארבעת הגורמים הללו.
שירותי ניהול תוכן על ידי גרפונט
חברת גרפונט מציעה שירותי כתיבת תוכן שיווקי וקופירייטינג מקצועיים, לכל בעל עסק המעוניין לשפר
את אתרו ולמקסם את רווחיו.
כתיבת תוכן פרסומי איכותי לאתר שלך תכלול מחקר מילות מפתח ואפיון מבנה האתר.
הצעד הבא יהיה כתיבת תוכן שיווקי או עריכת התוכן הקיים כבר באתר על פי ארבעת העקרונות העיקריים שצוינו בפסקה הקודמת.
התוכן שייכתב לאתרך יביא לתנועת גולשים רבה יותר בעקבות התאמתו
למנועי החיפוש, ישאיר את הגולשים זמן רב יותר באתר ולבסוף יעלה את יחס ההמרה של האתר
ויהפוך יותר גולשים ללקוחות.
|
תעודת ההסמכה של גוגל אדוורדס
תעודת ההסמכה של גוגל אנליטיקס
|